Comunicat de l’Esquerra Independentista sobre les acusacions de Francesc Arnau‏

Per la seva rellevància, reproduïm el comunicat que han fet conjuntament quatre organtizacions de l’Esquerra Independentista (CAJEI, Endavant, Maulets i SEPC) on desmanteixen les acusacions formulades per Francesc Arnau contra dos militants de l’organització antirepressiva Alerta Solidària.

Tamé recollim el comunicat que ha fet el Moviment Popular de Sabadell, ja que una de les dues persones que Francesc Arnau acusa és de Sabadell.

En suport a Alerta Solidària

Davant les acusacions contra dos militants d’Alerta Solidària , col·lectiu antirepressiu de l’Esquerra Independentista, les organitzacions sotasignants manifesten que:

• S’ha comprovat que no hi ha cap indici que doni credibilitat a les acusacions formulades pel senyor Francesc Arnau.

• Davant les reiterades peticions per què el senyor Francesc Arnau aportés les proves que afirmava tenir, aquest senyor no ha accedit a donar-les.

És per aquests motius que reiterem el nostre suport i seguim considerant a Alerta Solidària com el col·lectiu antirepressiu de l’Esquerra Independentista, i manifestem tota la nostra confiança a en Martí Majoral, portaveu d’AS i en l’anomenat Pallín, militant d’AS.

Demanem que s’aturi qualsevol tipus de rumorologia sobre el tema i que si algú creu que ha de tenir més informació, que utilitzi els mecanismes interns de les seves organitzacions.

CAJEI, Coordinadora d’Assemblees de Joves de l’Esquerra Independentista.
Endavant (OSAN).
Maulets, El jovent independentista revolucionari.
SEPC, Sindicat d’Estudiants del Països Catalans.

A Francesc Arnau i al conjunt del Moviment

Davant de l’imaginari narrat per l’advocat Francesc Arnau entorn la organització antirepressiva Alerta Solidària i alguns dels seus membres més destacats, des del Moviment Popular de Sabadell i diverses entitats Vallessanes hem cregut adequat posar sobre la taula algunes qüestions: En primer lloc, volem deixar clar que aquest text no pretén generar cap debat ni diàleg fora dels espais corresponents, tan sols expressar l’opinió, acords i declaracions d’algunes organitzacions i entitats, així com el nostre més profund malestar.

En segon lloc, volem deixar clar que, com fins ara, seguim dipositant tota la nostra confiança en Alerta Solidària i les seves militants. I els agraïm, especialment a les persones atacades, la intensa, seriosa i humana tasca duta a terme els últims anys a Sabadell i comarca.

En conseqüent volem posar de manifest que:

• Repudiem les formes, mecanismes i llenguatge utilitzat en el discurs de Francesc Arnau per resoldre una problemàtica, que en cas de ser certa, mai s’hauria d’haver gestionat, ni ‘resolt’ de la manera que s’ha dut a terme.
  • Mai hem cedit a l’advocat en qüestió la potestat de jutge i pare protector del nostre Moviment, en tot cas, alguns militants l’hi hauran cedit la seva defensa jurídica, però tan sols la jurídica.

D’acord amb els punts anteriorment exposats declarem que:

• No tolerarem la intromissió, ni tan sols jurídica, de l’advocat en qüestió ni del DALP en afers que facin referència als col·lectius sotasignants
  • Fins que Francesc Arnau, i les diverses persones i entitats que han reproduït els seus últims articles no es retractin públicament, l’advocat en qüestió serà considerada persona ‘non grata’ a la comarca i en conseqüent en els espais socials dels nostres pobles i ciutats.

Per últim tan sols ens queda enviar una abraçada càlida i revolucionària als companys d’Alerta Solidària, i enaltir-los a seguir defensant i construint, com han fet fins ara, un moviment transformador fort, seriós i solidari als Països Catalans.

Moviment Popular de Sabadell (Radio Trama, Justa Revolta, Casal Independentista i Popular Can Capablanca, Assemblea de Joves de Sabadell, Endavant Sabadell i Alerta Solidària), Col·lectiu Caia Afrània (Sabadell), Col·lectiu ‘La Barema’ (Cerdanyola)

[Aquest és un document que es farà arribar al despatx DALP i a l’advocat Francesc Arnau, convidem a tots els col·lectius, que ho creguin oportú, a signar-lo i fer-lo arribar al despatx DALP i al correu que apareix a la notícia.]